I did it!

Jag kom med i volleyboll laget. Imorse gick jag upp 05.00 för att göra mig iordning för att spinga mina 1.5 miles tror det är ca 2.5 km. Måste bara berätta coolaste saken... Första gången jag gick ut på den där trackbanan här kom jag imål efter 6 varv på tiden 13.36 min. Var så stolt över det ska ni veta! haha, men nu några veckor senare kom jag imål imorse efter 6 varv med tiden 11.59 min! Är inte det impressing 1,5 minut förbättring!
stolttjej_usa :)

har träning efter skolan nu under veckodagarna.
Kämpar vidare så att säga :) träffade några andra utbytesstudenter förra hegen för lite shopping. Bla Gita (tänk er med norsk accent) från Norge. En trevlig brutta må jag säga! Det blev 2 klänningar konstigt nog finklännignar så inget jag kan ha i skolan. Och en klocka :) Klockoman som jag är!

Tack tack tack till:
Mormor
Mamma
Pyrola
Erica
Farmor
som har skickat så fina vykort till mig här borta. Det behövdes efter denna vecka som har varit väldigt omtumlande på olika sätt och vis.

ta hand om er
ge en kram till alla jag känner från mig!

puss

Kommentarer
Postat av: christina

stolttjej_usa - haha :) Men hörru Janna, har du ngn adress att dela me dig av eller? puss

2008-08-20 @ 17:25:33
URL: http://cstina.blogg.se/
Postat av: Mauritz

GRATTIS till platsen i volleyboll laget :D

2008-08-20 @ 21:50:34
Postat av: mamma

verkligen en prestation att minska tiden så mycket på så kort tid! kanske inspirerad av OS? :)

2008-08-21 @ 15:30:06
Postat av: johanna

tack friends. Signerat ett 6 sidelångt avtal med regler idag. haha dom är sjuka ibland assså.



Johanna Perkins

195 S. 167th DRIVE

Goodyear, AZ 85338

USA

2008-08-21 @ 15:31:54
URL: http://jwilbrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fett grym, tjejen. så stolt över dej!! blir kattekampen nästa år visst;)?? love you honey<3

2008-08-23 @ 05:11:32
Postat av: pyrola

oj glömde skriva att det var från mej hehe:)

2008-08-23 @ 05:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0