you can call me captain johanna

Jajemensan! Idag blev jag vald till Tennis JV lagets captain. Min coach hade förfrågan och jag sa lite stolt och glatt ja!
Kändes som en ära. Det kommer att vara jag som representerar laget, skakar hand med domaren presenterar alla dubbel par i laget och vilken orning vi är rankade!
KUL!

Förra veckan hade vi vår avslutnings Ski Banquet. Det var en trevlig kväll, hela laget gick ut på restruang och många föräldrar kom med. Vi röstade fram nästa års captains, vi som tävlat något eller alla åk för Varsity fick våra varsity letters.

två dagar kvar tills jag får en stor pyrola kram på Metro Insel i New Jersey's station!!! I cant wait! Förhoppnigsvis finns tid och möjlighet att träffa Ingrid Blomen och Linnea från byn där hemma i sveriga ;)

Imorgon har vi vår fösta tennis match, tyvärr tror jag att den kommer bli inställd om det fortsätter såhär.. R
egn regn regn var ordet sa bull! Om du går ut på blir du dyngsur på nolltid, så jag hade verkligen inte planerat att göra det. Jag är redan dyngsur efter mina långa dusch.

I helgen tävlade jag states med min klasskör. SJukt rolig men lååång dag. Det slutade med en silver medalj!
Förra veckan åkte jag med en grupp människor ifrån min skola till Umass Amhert ett av det stora colleges här i Massachusetts! Verkligen kul att få se hur en studentkorridor ser ut här, vad en tyska lektion ser ut och innehåller på college nivå.

Galet uttråkade efter en timmes plugg i biblioteket hahah


Chris


DLT


Fotografering efter tävlingen


Mitt Varsity Letter och Diplom!



PUSSSsss

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fina ni är i era klänningar!

2009-04-07 @ 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0