överhettat hjärta, och kräk eller ska jag säga spya så att det inte låter för äckligt?

Ja...Jag vet...Jag vet att jag är 10 dagar försenad med uppdatering om alla hjärtans dag men bättre sent än aldrig, eller?

Kommer så väl ihåg i trean då alla hjärtans dag smög sig fram, själv fattade jag ju som vanligt inte vad alla hjärtans dag betydde. Men jag lekte cool och klippte ut hjärtan från rosa och röda papper för att vara som alla andra :)
Den 14:de kom sedan hela tre killar, ja tro det eller ej. Elller nej fan ni måste tro på det för det är ju inte ofta det händer liksom. Tre feta flugor i ett jäkla smäll!!! Fick ett suddigum av en av killarna liggandes i en liten hjärtask. En teddybjörn av den andra killen, och ett kort av den andra, jag hade ju aldrig haft en bättre dag i mitt liv haha.

Men hur som helst, år efter år har ju rosorna man fått varit från fel kön. Uppvaktning som uppvaktning men innerst inne hade man ju hoppats på att rosen skulle varit från nån i bastu-föreningen eller ....ni vet vem! Ha!

Nu i USA, fatta hur vilken bigger deal det är här??!! Nu snackar vi pynta huset mina grannar satte upp några fula hjärtan i trädgården som nått tönt försök för att göra världen med lovely. Kul nog hade jag faktiskt Nick detta år.. Och kuligt nog var även alla hjärtans dag på en lördag. I skolan under fredagen langdes det rosor som chokladhjärtan och teddybears all over the place, studentcouncil hade ordnat värsta "Secret Admire" grejen som man kunde skicka dessa saker och betala och sedan skulle presenten bli levererad under dagen till personen.

Men Nick går ju inte på min skolan utan på grannskolan i Chelmsford, som för den delen verkligen blivit mitt andra hem under den senaste månaden. Haha, men jag gillar det starkt måste jag erkänna!!! En extra tallrik runt matbordet, skidinfilmningsgrejer av hans pappa eller utomhus Jacuzzit är nu för tiden standard hemma hos Romano (hoppas att du läser detta). Mina värdföräldrar gillar honom starkt och hans föräldrar känner samma sak för mig så pjuuh.

Jag hade iallafall en underbart mysig alla <3 dag 2009. Minnesvärd haha (PYROLA), chokladdoppade jordgubbar, den nya Lacoste parfymen blev det till honom. Jag fick en super gulligt silver halsband från hans pappas smyckesaffär. En sjöstjärna med en kedja. Sötaste delen var att hans omslagning av paketet var lika hett som freddes brukar vara kring juletiderna hemma hos fam. Wilbrand. Helt underbart killigt misslyckade men det är så mycket omtanke och kärlek i det så att det bara ser hur bra ut som helst! kvällen slutade på ett party hos hans kompisar i Chelmsford, galet kul verkligen!
Vi lämnade stället vid 12 tiden och skulle dra för att tanka, men vi både somnade på bensinstationen och vaknade upp av en polis HAHAH! Roligaste 30 sekunderna i mitt liv, bästa minnet ever. Nej jag ska inte berätta om våran konversation...och sen fortsatte min natt med överskriften för detta inlägg.

Peace!

Föresten, fan för er som inte kommenterar :)


Jag sjöng sången som spelas i kyrkan när man gifter sig och går i armkrok med sin far fram till altaret istället för Happy Birthday på Paige's födelsedag! Bara för att retas att hennes pojkvän var där och åt hjärttårta med oss.


Jag och Mary på lunch påväg mot våran skidresa till Loon i New Hampshire för två heldagar


Loon skidåkning..mmm...mums


Hela kompisgänget samlandes runt våran hela 15 minuter långa lunchpause, innan det var dags för att dra ut i backen igen



Min fina morots födelsetårta (plus måste medela skillsen att blåsa ut födelsedagsljusen på samma gång som jag håller balansen på kryckorna.


Överrasknings lunchen med sjungandes personal med Eric, Jessie och Alex! Minnesvärt som bara den!


Jag och Alex N. på födelsedagslunchen!



Banne mig om jag inte får 100 miljoner miljarder kommentarer på detta gigant långa inlägget som jag spenderade så mycket möde på ;)




Kommentarer
Postat av: den där jobbiga tjejen som ringer varje dag

heeeeeeell yeah! first comment (a)

i was thinking maybe i should write this in english so all your friends up there can read it men näh.

janna sötis jag är sjukligt glad för din skull för din nick. kärleken och allt mysigt den inkluderar. Det är VERKLIGEN skillnad på lilla sveriges alla hjärtans dag och så som den är här =) vi får smitta av oss lite på katte när vi tar över nästa år, visst ?!

Fantastiskt imponerad av bilderna !!

Hahahaha så bensinstationen var kul trots allt ^^

Hörs (och ses snart för i helvette!!!!)

LOVE YOU

2009-02-25 @ 02:27:33
Postat av: johanna

snart kommer jag till "sophögen" till stat och jag ser rackarns fram emot det. Ska vi boka biljet i helgen?

peace

2009-02-25 @ 12:35:54
URL: http://www.jwilbrand.blogg.
Postat av: Patrick E-R

Haha nu måste jag kommentera bara för att du säger det :D Nemen mysig alla <3 dag du haft! :D haha Verkar lite större än i sverige :P



PEACE!



/Putte

2009-02-25 @ 18:58:16
Postat av: Anonym

Låter som du haft en mysig alla hjärtans dag :)

2009-02-25 @ 22:03:08
Postat av: Sofia

Hej gums :D galet rolig alla hjertans dag! Du verkar ha ett toppen ar och njut pa for sjutton. Sitter just nu in english och har ett svart projekt pa g. Inte normalt pa min skola kan jag da sega.. hehe. Jag har mindre en 7 veckor kvar, kan du fatta? sjukt konsigt och trakigt och you name it! aja, jag njuter pa.. Lengtar till helgen dock. Ha det super bra och helsa nick! :D legg upp en bild pa honom for sjutton! Jag e super nyfiken. hejda <3<3 take care xo

2009-02-26 @ 03:09:02
Postat av: Lina

GRATTIS JANNA! Jag saknar diig :(

2009-02-26 @ 20:57:30
Postat av: Lina

GRATTIS JANNA! Jag saknar dig :(

2009-02-26 @ 20:58:19
Postat av: C

hej johanna gumman!

va fin du är i håret älskling, verkligen. åå sen vad fin tårta du fick va gumman, inta alla som får . hihihiih<3

jag saknar dig otroligt mkt min lilla snuttis.

ta nu hand om dig o hälsa din fox till pojkvän :D hihi

LÖÖVE YA!

2009-02-26 @ 21:06:36
Postat av: mamma

ja man kan ju fira valentine på olika sätt - kräkas är ett. minne som minne... Puss!

2009-02-28 @ 19:28:24
Postat av: Anna

förlåt att jag inte har skrivit tidigare, men det varit lite stressigt senaste perioden. Du verkar ha det så bra och det gör mig så glad :) och din pojkvän, vilken riktig lover. Jag är lycklig för din skull Johanna, för allt du är med om! Saknar dig dock här hemma...nyår var inte alls som förra året...hahah

2009-03-14 @ 00:37:58
URL: http://nygardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0