bara for att!

skrev precis varsta langa brevet (nej inte handskrivet det var ett mail!) till min kara mor och far. Det var de varda! Nej men helt seriost sa skriver jag heldre an pratar pa skype med dem. Forst for att min svenska verkligen har blivit samre, (gaaaah!) men ocksa for att jag vill trots allt halla dem uppdaterade over saker och ting som hander har, sa :)
Nu vet jag ocksa att Christian laser min blogg, den fulingen!! Har ingen aning om var han hittade den, troligtvis facebook ioforsig men iallafall. Sa en dag i skolan vid mitt skap sa berattade han iallafall att han last alla senaste inlagg pga att blogg.se absolut skulle uppfinna en knapp uppe i hogra hornet som sager "English" sa att all svenska oversatts. Haha jag som trodde att... asch spelar ingen roll gjort ar gjort och pinsamma blogginlagg ar lasta av fel person om fel person hahaha! sa just darfor hoppas jag att han bara for att laser detta inlagg!!!

helgen ar fullproppad... som vanligt! Ingen rast igen ro, men det ar sa man ocksa lever livet sa!

om 15 dagar blir till och med lilla Jag, STOR! eller det kanske var att overdriva, men atminstande storre....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jannish..du blir stor! Grattis i förskott.

Du saknas i Uppland. Puss jotta

2009-01-10 @ 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0