HAPPY BIRTHDAY!

vaknade imorse redan klockan 6 och sen 06. 05 och sen 06.10, av mamma pappa mormor och morfar som sjäng i telefonen! TACK! Sen hörde jag min värdpappa börja på happy birthday to you, happy bith.... SKOJJA! Typiskt honom att få mig att börja skratta liggandes i sängen, så min knä gjorde mer än ont haha. Klockan är ju inte mycket men på facebook har jag redan hunnit få 31 hälsningar från folk! TACK!

vet inte riktigt vad som väntar idag om jag ska vara 100% ärlig. Vet att jag har en super fin morotskaka att äta som jag fått av min värdfamilj, ska ut på frukost med stafstrom och ska på ferre ikväll hos blair :)

Mina kryckor hänger på, känner mig som en 80 åring men jag klagar inte högt.


tänkte lite på min födelsedag häromdan... Klart jag hade en liten tanke på: oh nej tänkt om det blir skittråkigt, tänk om jag börjar längta hem under denna dag jag som har klarat mig så underbart bra ifrån det....
men sen slog det mig, klart jag inte kan få en dålig dag!! Varje dag är ju underbar här, så om nått kan den ju bara bli mer underbar!!
måste erkänna att nu är jag allt lite glad att jag inte fyller 18 här utan att jag får spara min 18 års dag till Uppsala (eller stureplan som är min och Pyrolas ide, jag som har blondinbella som idol och allt :D)! Jag behöver ju verkligen inte oroa mig för om mina kompisar kan komma in för om någon som inte kan komma in så är det ju jag.


MEN NU HAR SMÅTTINGEN BLIVIT STOR!



SKÅL FÖR MIG!


Kommentarer
Postat av: edith

oj oj oj, stureplan å grejor! :D H E T T

Grattis igen (var ju tvungen att gratta här också :P)

Puss and some lovin!

2009-01-24 @ 20:00:13
Postat av: Patrick E-R

Grattis! :)

2009-01-24 @ 23:49:16
Postat av: mamma

för första gången på 17 år gjorde vi något annat än att ha familjemiddag på en födelsedag - var ju liksom ingen vits att sitta här utan huvudpersonen. Måste säga att det kändes mycket konstigt o att vi alla liksom var snuvade på en middag, en tårta en.....

Hoppas din dag blev underbar!Mamma

2009-01-25 @ 10:53:56
Postat av: Mauritz

Grattis igen! :D:D

2009-01-25 @ 15:40:45
Postat av: sofia

Grattis johanna <3

2009-01-26 @ 17:08:31
Postat av: pyrola

det kommer bli så jäävla mycket stureplan haha!!! de lovar ja dej=) föresten berättade ja att han ja ska dit med du vet (ska ju inte nämna namn och grejer :P) är kompis med blondinbella. asså polare på riktigt lixom. sooo.... let go partying!!!

love you

2009-01-31 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0