idag, igår, imorgon

rym dag, IDAG, IGÅR, IMORGON!
Varm tunna bad med 8 vänner med en msyig middag och skön pratstund med galet mycket skratt! Var verkligen en sån kväll, då man sitter i bilen påväg hem med en stort leende på läpparna glad i både kropp och själ!
Jag förvånar mig själv över att jag inte har shoppat så super mycket detta halvår, men jag spenderar alla mina dollar på fika lunch och middagar , och nu även skidbiljetter haha. men det är så värt det så! jag är ute på lunch med någon varenda vecka, och kaffe hit och dit och allt annat gott usa landet har att erbjuda...
Idag blev det en lugn dag i soffan framför en film med subway lunch och OREO cookies med Ryan och Nick. Vi ville ladda upp inför VÅR dag imorgon!  På grund av att det är Martin Luther Kings day på måndag så är vi lediga ifrån skolan! YEEHOOO! Tack Martin!
Så Nicks föräldrar hittade dessa halva priset skidbiljetter till oss, så vi betalar bara 35 dollar för en hel dag i New Hampshire! kommer bli så laban!!
Party in the air, med 10 kompisar förhoppningsvis en stor fet sol på himelen och en kall öl i handen. Nej då skippa sista delen av allt glädje tänkande :)
Nu är det också bara 6 dagar kvar innan min ålder kan ändra den sista siffran från den töntiga 6:an till ett stepp högre.
inte direkt för att det numret eller ska man säga åldern är något att hänga i julgranen, eller kanske möjligtvis nästa år för då fyller jag 18 30 dagar efter julafton men.... inte nu. However, som jag brukar säga. Jag får väl vara en 18 åring i mitt önsketänkade och hoppas att jag inte blir mobbad :)




hade ett uselt race i förra veckan, men men jag hoppas på ett bättre nästa tisdag då det är GS som gäller! (kristina jag får skylla allt på mina ELAN skidor för att verka lite mer proficional!!!)






Kommentarer
Postat av: mamma

snu min vän - det märks att du njuter av alla dagar - är verkligen toppen att se o höra!Nu är ju sanningen den att en gång lillasyster alltid lillasyster, fråga en som vet. så egentligen spelar det ingen roll vilken siffra det står på födelsedagskortet - du är för alltid vår lillsnuppa :)!

pussar i mängd

2009-01-19 @ 08:19:42
Postat av: KJ

Hörru dudu!! Tro inte att fu akn skylla på Elan! Gillar också att du ha Bollé gogglar!! Haha, min nya sponsor! (eller har inte bestämt än)

2009-01-21 @ 01:04:52
URL: http://youwantkristina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0