mallis som boston

kommer ni ihåg när man alltid skrev och skickade vykort från sin sommarsemester med familjen när ma nvar liten. Alla vykort man skickade hade samma text, spelade ingen roll till Vem man skickade dem.
Hej!
Här är det  soligt, jag badar i polen varje dag.
Igår var vi ute och åt mat och sen gick vi till en affär och köpte lite nya kläder.
Hoppas allt är bra med dej.
Johanna

Det är ungefär den nivån jag har på mina vykort nu med, vill inte ödsla tid på det. Samma sak som när jag svarar på mailen till mamma och pappa därhemma... Den enda gången jag svarar på dem, är de 8 minuterna jag har innan skolklockan ringer för första lektionen i biblioteket. =)
Haft en störtskön vecka, fått tillbaka mina midterms, och är nöjd. Jag är nöjd när jag påminner mig om att jag går påå en av usas pluggis skolan, topp 55! Jag kan tänka på katte där hemma och skratta högt när jag tänker på alla IB barn som till och méd inte skulle haft det lätt här! (Och då ska vi ju inte ens prata om DK...)
Igår hade jag och några vänner filmkväll efter att jag och Stef var och kollade på den nya skolpjäsen som min teaterlärare satt upp. Den var grym, endast 6 personer i castet. Men fin gjord! Avundsjuk på alla som får stå på scen och vara så bra...

Snart kommer N. förbi innan han ska vidare till skidlärarjobbet. Ikväll får vi se vad planerna blir. Är ju inte direkt orolig på att det inte kommer bli något, snarare för många och man får skuldkänslor att välja emellan!


P&k


Kommentarer
Postat av: christina

jag är så glad att du också har haft en period i livet som kryckan, vilket jag hoppas du blir kallad för där borta, welcome to my world :)

2009-02-01 @ 22:15:34
URL: http://cstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0