en härlig skara av äventyr

sista veckan i skolan innan en1/3 av mina senior vänner gå ut på sina internships och kommer inte ha någon mer skola detta år.. det suger lite men jag har fortfarande alla underclassmen kompisar kvar och många senior vänner, så jag borde inte klaga. som tur är kommer iallafall inte Nick gå ut på nått Internship så det är ett stort pjuuh.
Ett internship kan jämföras med en prao eller praktik. Under den sista fjärdedelen av deras senior year kan de erbjudas att söka deras internship, många har anknytning med vad de kommer att major in college för att få en inblick, medan vissa kör den slappa sidan och är på dagis bara för att göra allt för att slippa skola ;)
På senare tid har vi gjort en hel hög med massa konstiga spontana äventyr haha, de får mig att börja skratta när jag tänkter på dem!!

klockan 22.00 fick vi för oss att "varför inte fylla en bil med vänner och dra till the coast trots att det är bäcksvart utomhus och kommer att vara kallt som attans..." galet kul var det iallafall, vi alla hade dyngsura skor för att vi skulle vara så coola och ha tävling vem som kunda komma närmast vattnet vid stranden efter att det giganst stora vågorna.


våra axlar var upp till öronen för att det var gaaaalet kallt

sen var det partaj dags. Vi skulle fira Noells födelsedag, det är en av Nicks chelmsfords vänner som jag även lärt känna och därför blev inbjuden till hennes 18 års dags firande. VI tog tåget in till Boston och gick till en galet cool och spännande resturang då man går runt oc hplockar allt man vill ha finns verkligen alltid mellan hamburgare till räkor musslor, annanas, gurka asså verkligen allting. sen gpr man vidare till sås avdelningen då det finns typ 12 såser och sen går man vidare till grillen. i mitten av resturangen är en giganst stor runt grill där 10 personer gör iorning din mat på nolltid medan alla står runt grillen!! sen efter det blev det mer av party delen ;)


på tåget påväg till boston, hahah








innan jag kom till USA förknippade jag dessa luktgranar med raggare. men nu är det verkligen min absolut favorit pryl ever!!! Jag känner inte en enda person av alla vänner som har egna bilar (vill säga alla..) som inte har en luktgran. de allra flesta med BLACK ICE! vare sig ni vill eller inte ska det hänga en black ice i vår bil mor och far när jag kommer hem! kultur here I come :)


Hot tubbing, vår en gång i månaden sysselsättning :)


tog 2 timmar på banan med eric, nick, ryan och framförallt Timmy!!!











PUSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Andrea

ahhh jag saknar tennis nu... uhh nu är det track som gäller istället :( uh inte alls lika slappt

2009-03-31 @ 04:59:39
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Postat av: mamma

tur att du åtminstone inte hunnit bli solbränd än när ni redan kan spela tennis ute. Luktgran var ordet.... mummma!

2009-04-04 @ 19:18:17
Postat av: Julia

Seriöst, jag beundrar dig eftersom du är så duktig på att ta bilder och dokumentera allting! Jag kommer hata mig själv senare när jag sitter där utan någonting, hehe... Nåjaa, tant pis som man säger på franska! Du verkar ha det superkul där uppe/nere (hur man nu säger om USA), lever livet liksom! Fatta deprimerade vi kommer bli sen när vi måste åka hem igen...! X)

Hey, fortsätt ha det supernajs (och du lär rocka på engelska nu), jag ska hålla ögonen på din blogg!

Bisou (puss) från Sholia!



och nej, din google translation funkade inget vidare ;)

2009-04-25 @ 13:44:35
URL: http://slaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0