varm bade inombords och utombords!

basta dagen nagonsin! Nick ringde mig pa onsdagkvall och fragade om jag inte hade lust att dra pa en liten skidtrip bara han och jag till Sunapee. Mitt favorit skid stalle!! Det ar ju inte dirket sa att jag sager, Nej jag vill inte? Det ar ju rena drommen!  Sa han bokade 2 biljetter till sondagen. Pa lordag kvall far jag ett mysigt sms, mina foraldrar och min syrra ar sa avundsjuka sa det kommer att aka de med.
Pa sondag morgon skulle ju jorden prangt vara sa drygt jobbig och snurra och ha sig och stalla om sig till sommartid. Det hade ju saklart min mobbe koll pa med inte mitt kylskap, micro och ugn hahah. Sa jag gar upp nar mitt alarm gar av, gar ner och mots av Toby i koket. Men johanna varfor ar du upp 1.5 timme innan du behover aka? ar du sa nervos skrattar han. Va, vanta nu lite, ma handa att jag ar galet trott och vankar omkring strovande halvt sovandes men min mobil ligger mig sa nara hjartat och jag litar pa den till hundra procent nar det kommer till tid... Vi bade far till oss ett morgon skratt, 05.30 am (6.30 am!!!!!!!!) ga tillbaka till din badd och somna om en timme johanna. I will sager jag och jobbar mig uppfor trappan. efter 15 minuter far jag ett sms av nick, god morgon lilla du hoppas du ar vaken for att vi lamnar westford om 5 minuter. VA!? VA ENDA IN I GLODHETA! Da borjar processen, som tur ar har jag ju fatt in en vana efter all skidakning jag fatt denna sasong, men understall och allt vad som ska pa over det. slanger mig nedfor trappan, nastan sa att jag ville gora en Tarzan och kora lestangen ner, men var inte lage att behova kryckor igen innan jag ens satt pa mig pjaxorna.. sa jag skippade den iden.


hade en helt underbar dag! Det som gjorde pricket pa i:et var nar Nicks pappa sa till mig nar det bara var han och jag och ingen i narheten. Johanna, du ar alltid valkommen till allt vi gor, vare sig det ar 24 eller Lost maraton eller om det ar en skidresa. Vid detta laget, ar det en sjalvklarhet och inte nagot som du maste fraga om.
Bara en kort stund efter den fina kommentaren kommer en till. Horrni allihop varfor inte ta ett familje portratt med Romano familjen men denna fina utsikt? (jag tror hans pappa tog tillfallet i akt pga att det var den enda gangen under hela dagen vi sag dem i backen och stannade for att vara snalla och sociala for 10 minuter).
Har ge mig kameran sa kan jag ta en grym bild pa er utbrister jag. Nej nej nej, far jag som svar tillbaka av hans pappa. Du ar en del av oss nu, klart du ska vara med pa ett horn, vi far helt enkelt dopa det till romano wilbrand istallet hahaha.


dunk dunk, dunk dunk!



matchande jackor och allt.. ooooooooh


dagen var perfekt, forsta gangen jag verkligen uppskattat att liften tog lite extra lang tid upp till toppen. ha!









fatta taflorten alltsa



tackar vaderguden for den solen!




PUSS PA ALLT OCH ALLA DAR HEMMA!





Kommentarer
Postat av: Anonym

men snuttan då - du är ju romantisk! Ser verkligen skönt ut - vilken dag! Men var är familjebilden då?

o så heter det "promt" och pricken "över" i, men du har ju alltid varit bäst på att prata rent :) _love you!

2009-03-10 @ 11:43:57
Postat av: alex din alex

janna, "VAD ÄNDA IN I GLÖDHETA", det var sannerligen länge sen!!



PUSSSSS

2009-03-10 @ 16:21:10
Postat av: johanna

ar kommentaren saknar palex?! ha!

bugar och bockar for korrigeringen mor, jag menar det ar val darfor du jobbar pa UU trots allt. Just kidding!

2009-03-10 @ 20:39:43
Postat av: Anonym

awh... you two are adorable!!! love the 2nd pic, so cute!! next prof pic maybeee =) ?



janna give me a buzz as soon as possible... need to talk to you...

2009-03-11 @ 06:00:33
Postat av: johanna

who is the last creap that I need to call? I guess my creapy friend in New Jersey that is trying to be cool again, am I right?

peace

2009-03-12 @ 21:28:33
URL: http://www.jwilbrand.blogg.
Postat av: Tove

söt kille du funnit, babe :)

2009-03-13 @ 12:26:54
Postat av: Andrea

supersnygg jacka + googles... !

2009-03-14 @ 03:07:24
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Postat av: johanna

andrea: TACK! jag diggar dem bada stark jag med ;)

2009-03-15 @ 01:55:50
URL: http://jwilbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0