PUMPED!!!

aldrig varit mer tagg för något i hela mitt liv. Imorgon är det PROM med feta stora bokstäver!!!

det är verkligen det enda ämnet alla har pratat om i skolan under senaste veckan..
Allas lördag dag är helt äckligt fullspäackade so as mine!

08.00 Upp för att gå ut på promenad för att vakna upp med Mary och göra mig  inställd på min stora dag!!
10.00 Lämna huset för att åka till salongen
10.30 Akryl naglar på salongen med fransk manikyr
13.00 Håruppsättnings tid hos frisören som är beräknad att ta lite över en timme
14.30 hem för att få mitt smink gjort (även tid att sätta på sig balklänningen och skorna och allt
15.30 Hämta upp min blomma som ska fästas på Nicks kavaj/frack vad du nu kallar det
16.00 Hem till Caras hus för att ta de första bilderna i paren
17.00 till skolans arrangerade fotoevenemang i Westford Center
18.30 Vår partybuss för 18 personer lämnas Westford för Park Plaza Hotel inne i Boston
19.30 anländer till "slottet"
24.00 Lämnar Park Plaza
01-00 Hemma i Westford igen  till Blairs för förfest
02.00 till caras för party all night long


Fy fan vad roligt det kommer att bli. Allt är förberett min balklänning är till och med struken. Självklart kommer massvis med bilder att bli tagna imorgon med vill bara göra er jealous med att visa bilder vart vi kommer ha BALEN!!!!





Kommentarer
Postat av: mamma

du vår lilla lort :) - ska du gå på fest i så fina lokaler?! Kommer att bli en underbar kväll o natt - vi tänker på dig o är avundsjuka! FÖRVÄNTAR oss en bild minst imorgon!

Tusen kramar från mamma o pappa

2009-05-09 @ 10:38:08
Postat av: maria

åhh! jag vill se din balklänning!

låter som ett super duper upplägg för en obeskrivligkvääll <3<3<

2009-05-10 @ 11:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0